OMÜ Kurupelit Kampüsü Karadeniz İleri Teknoloji Araştırma ve Uygulama Merkezi Atakum / Samsun

İletişim

Adres OMÜ Kurupelit Kampüsü
Karadeniz İleri Teknoloji Araştırma ve Uygulama Merkezi
55200 Atakum, Samsun
TÜRKİYE
Sabit Telefon 90 362 312 19 19 Dahili: 1622-1620
90 362 312 19 22
Email Adresi kitam@omu.edu.tr
Faks Numarası -

 

Akademik Personel
Öğ. Görevlisi Dr. Nalan TÜRKÖZ KARAKULLUKÇU Termal Analiz Laboratuvarı Telefon: 0362 3121919-1626 nturkoz@omu.edu.tr
Öğ. Görevlisi Dr. Eda UĞURTAY Biyoteknoloji Birimi Telefon: 0362 3121919-1637 eturgut@omu.edu.tr
Öğ. Görevlisi Dr. Filiz ÖZTÜRK XRD Laboratuvarı Telefon: 0362 3121919-1638 filiz.ozturk@omu.edu.tr
Öğ. Görevlisi Dr. Gülen YEŞİLÖREN AKAL Kalite Yönetim Birimi Telefon: 0362 3121919-1686 gulen.yesiloren@outlook.com
Öğ. Görevlisi Aysun KARACA YALÇIN AFM Laboratuvarı, PVD Laboratuvarı Telefon: 0362 3121919-1631 aysunkaraca@omu.edu.tr
Biyolog Yunus GEDİK SEM Laboratuvarı Telefon: 0362 3121919-1627 yunus.gedik@omu.edu.tr
       

İdari Personel
Hatice AZTOPAL ÇAVUŞ (Şube Müdürü) Satın Alma Ofisi Telefon: 0362 3121919-1620 email: haztopal@omu.edu.tr
Murat BAYRAK (Memur)  Faturalandırma-Muhasebe Telefon: 0362 3121919-1622 email: murat.bayrak@omu.edu.tr
İlhami METİN (Memur) Numune Kabul Telefon: 0362 3121919-1646 email: ilhami.metin@omu.edu.tr

Şikayet Süreci İş Akışı

 Şikayetin alınması:

  1. OMÜ KALEM yazılımı geri bildirim modülü
  2. Elektronik posta, sosyal medya hesapları, mobil kurum uygulaması, mesajlaşma yazılımları gibi dijital platformlar ve çevrimiçi anketler ise OMÜ’nün elektronik ortamdaki geri bildirim mekanizmaları
  3. Geri bildirim kutuları
  4. Paydaşlarla İletişim Hâlinde Olan Personel
  5. KİTAM Paydaş Anket Formu

 Herhangi bir yolla alınan şikayetin Kalite Yönetim Birimi tarafından geçerli kılınması, bilgilerin toparlanması ve doğrulanması

 Şikayetin araştırılması ve Merkez Müdürü, Kalite Yönetim Birimi ve şikayete konu faaliyette yer almayan kişiler tarafından en geç bir hafta içinde değerlendirilmesi

 Şikayet konusu laboratuvar faaliyetleri ile ilgili ve şikayetçi, şikayetinde haklı ise her türlü faaliyetin derhal başlatılması, başlatılan faaliyete ve süresine ilişkin şikayetçiye KALEM Geri Bildirim Modülü üzerinden bilgi verilmesi

 Sonuçlanan faaliyetlere ilişkin KALEM Geri Bildirim Modulü üzerinden şikayetçinin bilgilendirilmesi

Bilgi ve proforma talepleriniz için bizi arayabilirsiniz: